2012. február 23., csütörtök

Quad gumi elado !

XS-es női felsők (Philip Russel, Amisu, Next) - Jelenlegi ára: 1 500 Ft
A képeken látható női felsőktől megválnék. Itt vettem őket, de nekem kicsik sajnos. Én S-M-es felsőket hordok, ezek XS-esek (angol 8-as számozás), amelyiken más méretjelzés van, az is szerintem S-esnek kicsi.
Az aukció tartalma:
- 1 db C&A Clockhouse vastag, kötött garbós (de nyakánál kicipzározható) fekete színű pulóver - teljesen jó állapotú, nincs hibája (nem kopott, nem sokat hordott)
- 1 db New Look rózsaszín, elején rombusz mintás 3/4-es ujjú vékony, kötött anyagú felső - teljesen jó állapotú
- 1 db Next dupla (blúz-mellény) hatású felső, ujja felgombolható - teljesen jó állapotú
- 1 db Amisu fekete-fehér csíkos, rugalmas anyagú hosszú ujjú felső. Mellrésznél húzott, szép dekoltázst csinál. (A fotót még mosás előtt készítettem, azért néz ki ilyen össze-visszán, de teljesen hibátlan, talán egy picit bolyhos, de nem feltűnően. )
- 3 db Phillip Russel rövidujjú poló - a fotók nem a legjobbak, a tényleges színűk: halvány rózsaszín, bordó és mohazöld, az utóbbi kettőn már látszik a mosás, de szakadás, folt nincs rajtuk (a bordón sem, csak valahogy rosszul fotóztam)
- 1 db Petite Collection hosszú ujjú felső - teljesen újszerű
Személyes átvételre a X. kerületi lakcímemen van lehetőség, előre egyeztetett időpontban. Hozni-vinni, máshol átadni nincs lehetőségem.
Postázni a mindenkori postai díjszabás szerint tudok.



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 16:46
. XS-es női felsők (Philip Russel, Amisu, Next) - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Fontos