2012. január 30., hétfő

Rácsos kiságy sok mindennel + ajándék - Jelenlegi ára: 10 000 Ft !

Eladó egy unisex rácsos kiságy sok tartozékkal ajándékokkal!
Három magasába állítható. Kisebb karcolás, fognyom (fényképeztem) található rajta, de ettől még bőven használható. Jár hozzá egy szivacsmatrac lecipzárazható báránykás huzattal. Egy rácsvédő, ennek annyi hibája van, hogy az egyik kötője leszakadt, de varrtam rá másikat nem feltűnő. Baldachin tartó vas masnis baldachinnal. Nagyon szép. A baldachinnak ugyan olyan a mintája, mint a rácsvédőé. Továbbá jár hozzá még egy merev pelenkázó. Ez is nagyon szép állapotban van. Annyi a hibája, hogy a hátáról az egyik pöcök lejött (négy kis pöcök tartja, hogy fixen álljon a kiságyon, ezek közül az egyik), de megvan a csavarjával együtt, csak vissza kell rögzíteni. Ajándékba adok hozzá egy gumis lepedőt. Ez egy picit nagyobb, mint a szivacs, de szerintem használható hozzá. További ajándék még egy tároló a kiságy oldalára. Én nagyon szerettem, mert nem az a mély fajta. Nem kell annyit hajolgatni hozzá, hogy elérjük. Valamint még két játék és egy rágóka. Személyes átvételt szeretnék. Kérdezz bátran gyorsan válaszolok!


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-08 16:02
. Rácsos kiságy sok mindennel + ajándék - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Fontos