2012. január 31., kedd

UK 10,38-as Next kismama nadrág,terhes nadrág - Jelenlegi ára: 1 600 Ft !

Eladó a képeken látható akár ÚJnak is nevezhető, lehet, sosem hordott Next terhes naci. gyönyörű. oldalt két betéttel derék részen a betétek mérete: 2x 10 cm
szerintem nem terhesen simán szupi. (én még sokáig ilyet hordtam szülés után.. )
úgy nevezett "boot  cut", tehát rövidebb szárú, csizmához való, de alacsonyabb lányoknak  meg így is jó.
mondjukén is elég alacsony vagyok 162, de azért nekem is rövid ahhoz h. ne csizma naci legyen.
gyönyörű, hibátlan.
normál vagy félcsípő. ezek a poci alá helyezkednek mikor nő a a baba..... .
kérdezzetek, szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 10:49
. UK 10,38-as Next kismama nadrág,terhes nadrág - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Fontos